از تولید محتوا و تبلیغات بی اثر خسته شده ای؟

هنر تبلیغ نویسی حرفه ای برای متقاعدسازی مشتری در 10 دقیقه!

 

روش اثبات شده ای که اینفلوئنسرها برای جذب و متقاعدسازی سریع مخاطب از آن استفاده می کنند.

 

 

تصور کن در یک روز گرم تابستانی در خانه ات نشسته ای.

 از اوقات فراغت خودت لذت می بری و تلویزیون تماشا می کنی.

چه عاملی باعث می شود که از جایت بلند شوی، لباس بپوشی، سوار اتومبیلت شوی و به سمت فروشگاه رانندگی کنی و چیزی بخری؟

 

مثلا فرض می کنیم با احساس تشنگی تحریک شده ای.

ناگهان این فکر به ذهنت خطور می کند که اگر بتوانی تشنگی خودت را با یک نوشیدنی دلچسب رفع کنی، تماشای فیلم برایت بسیار لذت بخش تر خواهد بود.

 

با تصور رضایتی که از فرو نشاندن تشنگی تجربه خواهی کرد، بلند می شوی و به سمت یخچال می روی اما می بینی به جز آب، چیزی برای نوشیدن وجود ندارد!

حالا چه احساسی داری؟

آیا آن انگیزه از بین رفت؟ یا در حقیقت بیشتر شد؟

مطمئنا حالا با عطش بیشتری به دلیل نداشتن چیزی برای نوشیدن و تصور قوی تری از این که چقدر خوب می شد که همین الان نوشیدنی خنک دلپذیری در دستانت داشتی، تحریک شده ای.

 

بنابراین دسته کلید و کیف پولت را برمی داری و به قصد خرید یک نوشیدنی دلچسب از منزل خارج می شوی.

در طول مسیر ممکن است به این فکر کنی که یک جور نوشابه انرژی زا بخری یا یک دلستر با طعم محبوبت یا آبمیوه طبیعی…

به احساسی که میخواهی در آن لحظه داشته باشی فکر میکنی.

 

ذهنت آن احساسات را به نوشیدنی خاصی که ممکن است در تبلیغات دیده باشی ارتباط می دهد.

حالا انتخاب تو کاملا به این بستگی دارد که تبلیغات شرکت مذکور آن محصول را از لحاظ هیجانی، چقدر تاثیرگذار در ذهنت جای داده باشد.

 

احتمالا قصد خرید آن نوشیدنی یا چیزی شبیه به آن را خواهی داشت.

نه به این دلیل که قند طبیعی دارد یا مزیت خاصی نسبت به سایر نوشیدنی ها دارد!

بلکه به دلیل تصور احساسی که آن نوشیدنی خاص در تو ایجاد خواهد کرد.

 

بله دوست من، ما با هیجانات، برانگیخته می شویم.

هیجاناتی که فروشنده ها برای استفاده از محصولشان به ما وعده می دهند.

وعده ی لذت یا احساسی که ما در آن لحظه واقعا می خواهیم تجربه کنیم.

 

شاید بپرسی:

پس اگر این طور است چرا خیلی از افراد برای خرید به دنبال مزایای محصول می گردند؟!!

 

واقعا چه چیزی مردم را برای خرید تحریک می کند؟!

 

در جامعه ی ما صدها نوع انگیزه وجود دارد!

اما به عنوان یک بازاریاب، بعد از چندین سال تولید محتوا و آزمون و خطا در کسب و کارهای مختلف متوجه شدم تنها تعداد انگشت شماری از میل های احساسی واقعا در کشورمان ارزشمند و کاربردی هستند.

 

پس فقط 5 محرک احساسی اصلی را به شما معرفی می کنم.

همین پنج محرک قادرند شخصی را از تختخواب به داخل اتومبیلش بکشانند و سپس به فروشگاه شما بیاورند.

و علاوه بر آن او را متقاعد کنند که بدون توجه به برندهای دیگر (محصولات رقبا)، دقیقا محصولی را بخرند که شما می فروشید!

 

تا وقتی نتوانی مردم را برای خرید تحریک کنی، هیچ چیزی فروخته نمی شود!

(تحقیقات عصب شناسی ثابت کرده اند که بدون سیستم لیمبیک؛ یعنی مرکز احساسات بدن در مغز، تصمیم گیری برایمان غیرممکن است)

 

5 محرک احساسی اصلی برای جذب مشتری در ایران

 

1- ترس (از دست دادن یک چیز ارزشمند)

2- عشق و حال! ( ارتباطات، لذت ها، نیازها)

3- درآمدزایی بی دردسر

4- تخفیف و هدیه

5- دستیابی به رویاها

 

اما آیا فقط محرک احساسی برای متقاعدسازی و جذب مشتری وفادار کافی است؟

قطعا نه!

درست است که انسان بدون احساسات نمی تواند هیچ تصمیمی بگیرد،

اما بعد از خرید (تصمیم احساسی)  ما نمی توانیم با آن دلایل احساسی، خریدمان را توجیه کنیم!

پس برای توجیه خود و اطرافیان به دلایل منطقی هم نیاز داریم.

 

طبق تجربه ای که بعد از مدت ها تولید محتوا و تبلیغات برای کسب و کارهای مختلف بدست آوردم، بهترین استراتژی برای تبلیغ نویسی اثربخش این است:

 

80 درصد دلایل هیجانی و احساسی

20 درصد دلایل منطقی و علمی

شاید این سوال ذهنت را درگیر کرده که؛

چطور می توانم کمک کنم تا فروشت را افزایش بدهی؟

 

خیلی دور از ذهن نیست اگر بگویم آژانس تبلیغاتی میلاد مارکتینگ دقیقا همان جایی است که می توانی کسب و کارت را برای همیشه متحول کنی!

بخشی از خدمات تبلیغ نویسی ما به شرح زیر است :

 

  • نوشتن صفحه فروش محصولت در وبسایت که شبانه روزی از گوگل مشتری جذب کنی.
  • تیزر تبلیغاتی برای پیج اینستاگرامت تا فالوور و مشتری بیشتری جذب کنی.
  • ویدئوی معرفی محصول یا خدماتت که کمک می کند مشتری های وفادار جذب کنی.
  • محتوای تبلیغ کانال تلگرامت که کمک می کند از قشر متوسط جامعه هم مشتری جذب کنی.
  • خلق شعار برند تو که باعث می شود برای همیشه در ذهن مشتریانت ماندگار شوی.

و…

در همه ی این قالب ها می توانیم در کنارت باشیم و با همکاری هم محتوایی بسازیم که،
نه تنها فروشت را افزایش بدهی بلکه به یک فرد تاثیرگذار و متمایز از رقبا تبدیل شوی.

 

چند مورد از نمونه کارها و مشتریان ما

 

من میلاد علی آبادی بعد از چندین سال تجربه در زمینه تولید محتوا و تبلیغ نویسی حرفه ای برای کسب و کارهای مختلف،

به شما اطمینان می دهم که اولویت برای ما فقط یک چیز بوده و هست:

خلق نتیجه رضایت بخش برای صاحبین کسب و کار

بنابراین اگر قبل از همکاری مان، تیم میلادمارکتینگ تشخیص بدهد کسب و کار شما شرایط لازم برای نتیجه گرفتن را ندارد،

با احترام از پذیرفتن شما معذوریم.

جهت رزرو مشاوره رایگان کافی است همین الان عدد 1 را به شماره تماس 09102471647 ارسال کنید.

مراحل کار خیلی ساده است:

  • ملاقات و قرارداد
  • ایده پردازی
  • طراحی و خلق
  • انتشار و بازخورد

یک جلسه (حضوری یا غیرحضوری) بابت آشنایی با محصول/خدمات برند/کسب و کار شما برگزار می کنیم.

طی این جلسه پرسشنامه ای برای شما ارسال می شود تا کسب و کار و اهدافتان را بهتر بشناسیم.

 و بعد از تایید دستور کار، قراردادی (کتبی یا شفاهی)  شامل نحوه انجام و هزینه کار تنظیم می کنیم.

در این مرحله بعد از تحقیق بیشتر در مورد صنف شما و شناخت رقبا،

ایده ها و پیشنهادات تکمیلی برای گرفتن بهترین نتیجه به شما داده می شود.

در این مرحله متن پیش نویس محتوا را برای شما ارسال می کنیم. ( شامل نحوه اجرا و لوکیشن پیشنهادی)

بعد از تایید پیش نویس، محتوا توسط شما اجرا و توسط تیم ما تدوین می شود.

در صورت نیاز خروجی کارتان را ویرایش می کنیم.

در مرحله پایانی محتوا در زمان پیشنهادی، روی وبسایت یا شبکه های اجتماعی منتشر می شود.

بازخورد ها و نکات ضروری بعد از انتشار کمک می کنند تا بیشترین بازدهی را از تبلیغتان بگیرید.

هیچ ریسکی در کار نیست!

از آنجایی که ما به کیفیت و نتیجه کارمان ایمان داریم،

اگر از هرکدام از خدمات میلادمارکتینگ استفاده کردی و نتیجه نگرفتی، تمام هزینه ای که پرداخت کرده ای را
بدون هیچ سوالی به حسابت برمی گردانیم.

نتیجه گرفتن شما برای ما از هر چیز باارزش تر است.

جهت رزرو مشاوره رایگان کافی است همین الان عدد 1 را به شماره تماس 09102471647 ارسال کنید.